Didim Tu­rizm Se­zo­nu­na Ha­zır­la­nı­yor: Al­tın­kum Ren­gâ­renk Çi­çek­ler­le Do­na­tıl­dı
Didim Tu­rizm Se­zo­nu­na Ha­zır­la­nı­yor: Al­tın­kum Ren­gâ­renk Çi­çek­ler­le Do­na­tıl­dı
İçeriği Görüntüle

Motosiklet üzerinde yatarak yaptığı sürüş sonrası hem motosiklet gitti, hem de 7 bin 558 TL ceza yedi.
Fethiye Çiftlik Mahallesi çevre yolunda motosikletin üzerine yatarak trafiği tehlikeye düşüren sürücü, Fethiye Trafik Büro Amirliği ekiplerince yakalandı. Trafik ekipleri tarafından sürücüye 5 ayrı maddeden toplam ayrı ayrı ceza yazıldı.
Sürücüye 5 ayrı maddeden toplam 75 bin 558 TL cezai işle uygulandı. Sürücünün kullandığı motosiklet ise yediemin otoparkına çekildi.