Didimli Motosikletçiler, 40’a yakın motosikletle şehitlere saygı sürüşü gerçekleştirdi. Mavişehir pazar yerinden başlayan sürüşe Didim İlçe Emniyet Müdürlüğü Trafik ekipleri de eşlik ederek, güvenlik önlemi aldı. Motosikletçiler, sürüşlerine Altınkum Yalı Caddesine oradan Ege Caddesi üzerinden devam ederken Kent Meydanında sona erdirdi. Motosikletçiler, Kent meydanında Saygı Duruşu ve İstiklal Marşı'nın ardından şehitlere dua etti.

Didim'de Gay­ri­men­kul Sek­tö­rü­ne Yapay Zekâ Des­te­ği
Didim'de Gay­ri­men­kul Sek­tö­rü­ne Yapay Zekâ Des­te­ği
İçeriği Görüntüle

HABER: ELİF DİKBAŞ 

Dimot (1)