Topkapı Restoran İşletme sahibi Ergin Yarıcı, her yıl olduğu gibi bu yıl da Didim Huzurevi sakinleriyle kahvaltıda buluştu.

Didim’de  Kor­san  Ta­şı­ma­cı­lı­ğa  Geçit Yok:  5 Araç  Tra­fik­ten  Men Edil­di
Didim’de Kor­san Ta­şı­ma­cı­lı­ğa Geçit Yok: 5 Araç Tra­fik­ten Men Edil­di
İçeriği Görüntüle

Topkapı restoranda gerçekleşen kahvaltıda, hem ev sahipliğini hem de organizasyonunu üstlenen ve misafirleriyle tek tek ilgilenen Gülistan ve Ergin Yarıcı, ‘’Bizler işletme olarak müşteri memnuniyetinin yanı sıra sosyal sorumluluklarımıza da önem veriyoruz. Bu anlamda bugün Huzurevi sakinlerimiz için bir kahvaltı programı düzenledik. Huzurevimizde kalan yaşlılarımızla bir araya gelip onları ağırlamak istedik. Büyüklerimizi mutlu görmek, bizleri de mutlu ediyor çünkü onlar bizim var olan değerlerimiz. Onların her birinin yüzündeki şu mutluluk hiçbir kelime ile tarif edilemez.” dedi.

Kahvaltının ardından Huzurevi sakinleri ve Topkapı restoranın çalışanları hatıra fotoğrafı çektirdi.

Mavididim-14

Topkapıı (1)

HABER: ELİF DİKBAŞ

Topkapıı (3)