Bu­gü­ne kadar ulu­sal ve ulus­la­ra­ra­sı ya­rış­ma­lar­da top­lam 54 ödül ka­za­nan marka, 2025 yı­lın­da 13 yeni ka­li­te ödülü daha ek­le­ye­rek ba­şa­rı­la­rı­nı 67 ödüle yük­selt­ti.
Ka­li­te Yol­cu­lu­ğu Bi­lim­sel Araş­tır­may­la Baş­la­dı

Kk-7
Ku­ru­cu­su Bekir İşlek, zey­tin­ci­lik se­rü­ve­ni­ne baş­la­ma­dan önce İtalya, Fas ve Tunus gibi önem­li üre­ti­ci ül­ke­ler­de saha araş­tır­ma­la­rı yaptı. Tür­ki­ye’deki üre­ti­ci­ler, ku­rum­lar ve der­nek­ler­le bilgi pay­la­şı­mın­da bu­lu­na­rak Zey­tin­se­li’nin temel ka­li­te pren­sip­le­ri­ni oluş­tur­du.
Bu viz­yo­ner yak­la­şım sa­ye­sin­de Zey­tin­se­li, kısa sü­re­de hem Tür­ki­ye’de hem de dün­ya­da or­ga­nik zey­tin­ya­ğı üre­ti­min­de örnek gös­te­ri­len bir marka ko­nu­mu­na ulaş­tı.

Tür­ki­ye’nin En İyi Or­ga­nik Zey­tin­ya­ğı

Zey­tin­se­li’nin dünya ça­pın­da­ki ba­şa­rı­sı, 2021 yı­lın­da İtalya’da dü­zen­le­nen BIOL XXVI In­ter­na­ti­onal Prize ya­rış­ma­sın­da tes­cil­len­di. Marka, bu pres­tij­li ya­rış­ma­da “Best Olive Oil of Turkey” (Tür­ki­ye’nin En İyi Or­ga­nik Zey­tin­ya­ğı) un­va­nı­nı ka­zan­dı.
Ay­rı­ca dün­ya­nın en pres­tij­li zey­tin­ya­ğı reh­ber­le­rin­den biri olan FLOS OLEI – A Guide to the World of Extra Vir­gin Olive Oil al­bü­mü­ne 2016, 2017 ve 2020 yıl­la­rın­da üç kez se­çi­le­rek dün­ya­nın en iyi 500 mar­ka­sı ara­sın­da yer aldı.

Kkç

Didim Zey­ti­ni Dünya Sah­ne­sin­de
Zey­tin­se­li; Ja­pon­ya, ABD, İngil­te­re, Al­man­ya ve İtalya gibi ül­ke­ler­de dü­zen­le­nen ya­rış­ma­lar­da, Tür­ki­ye’de ise Zey­tin­dos­tu, Oli­ve­Is­tan­bul ve Ana­to­lia gibi pres­tij­li or­ga­ni­zas­yon­lar­da ödül­ler ka­zan­dı.
Bu ba­şa­rı­lar­la Didim’e 67 ulu­sal ve ulus­la­ra­ra­sı ka­li­te ödülü ka­zan­dı­ran marka, ABD, Al­man­ya ve Ro­man­ya başta olmak üzere bir­çok ül­ke­ye sof­ra­lık zey­tin ve zey­tin­ya­ğı ih­ra­ca­tı da ger­çek­leş­ti­ri­yor.

Üre­ti­mi­ni yal­nız­ca zey­tin­ya­ğıy­la sı­nır­la­ma­yan Zey­tin­se­li; sirke, reçel, ba­ha­rat, ahşap ürün­ler ve doğal cilt bakım ürün­le­ri gibi çe­şit­li gıda ve gıda dışı ürün­ler­le ürün ga­mı­nı sü­rek­li ge­niş­le­ti­yor.

K-5

“Didim Zey­ti­ni Dün­ya­nın En İyisi”
Zey­tin­se­li’nin “Didim zey­ti­ni dün­ya­nın en iyisi” slo­ga­nı, İstan­bul’da dü­zen­le­nen Oli­ve­Is­tan­bul Ulus­la­ra­ra­sı Ka­li­te Ya­rış­ma­sın­da ka­zan­dı­ğı büyük ba­şa­rıy­la doğdu.

Zey­tin­se­li’nin üret­ti­ği Gem­lik tipi siyah zey­tin, hem “Best of Ca­te­gory” (Ka­te­go­ri­si­nin En İyisi) hem de “Best of İstan­bul” (Ya­rış­ma­nın En İyisi) ödül­le­ri­ni ala­rak Suudi Ara­bis­tan, Tunus, Fas, Ürdün ve İspan­ya gibi güçlü zey­tin üre­ti­ci­si ül­ke­le­ri ge­ri­de bı­rak­tı.
Bu ödül, Didim zey­tin­le­ri­nin dünya zey­tin­ci­li­ğin­de ulaş­tı­ğı yük­sek ka­li­te­yi bir kez daha ka­nıt­la­dı.

“Joker Çe­te­si” So­ruş­tur­ma­sı­nın Ar­dın­dan SGK İnce­le­me­yi Ge­niş­let­ti
“Joker Çe­te­si” So­ruş­tur­ma­sı­nın Ar­dın­dan SGK İnce­le­me­yi Ge­niş­let­ti
İçeriği Görüntüle

Üre­ti­ci­le­re Des­tek, Didim’e Marka De­ğe­ri

Zey­tin­se­li yal­nız­ca kendi mar­ka­sıy­la değil, böl­ge­de­ki üre­ti­ci­le­rin mar­ka­laş­ma sü­reç­le­ri­ne de des­tek ve­re­rek Didim eko­no­mi­si­ne değer ka­tı­yor.
Üre­tim, te­da­rik ve pa­ket­le­me ko­nu­la­rın­da de­ne­yi­mi­ni pay­la­şan marka, Bekir İşlek’in “Didim’de Zey­ti­ni Mel­tem­ler Sular” adlı ki­ta­bıy­la da bu bi­ri­ki­mi ka­lı­cı hale ge­tir­di.
Zey­tin­se­li, doğru yön­tem­ler­le sa­la­mu­ra edi­len ve özen­le yağa dö­nüş­tü­rü­len Didim zey­tin­le­ri­nin dün­ya­nın her ya­rış­ma­sın­da en üst sı­ra­lar­da yer ala­bi­le­ce­ği­ne ina­nı­yor.

Zetinselii

Zey­tin­se­li Hak­kın­da
2007 yı­lın­da Didim Akköy’de ku­ru­lan Zey­tin­se­li Zey­tin­ci­lik, 400 dönüm arazi üze­rin­de 12 bin zey­tin ağa­cıy­la or­ga­nik, sür­dü­rü­le­bi­lir ve yük­sek ka­li­te stan­dart­la­rın­da üre­tim yap­mak­ta­dır.
Bu­gü­ne kadar ka­zan­dı­ğı 67 ulu­sal ve ulus­la­ra­ra­sı ka­li­te ödü­lüy­le, Didim’in adını dünya zey­tin­ci­li­ğin­de gu­rur­la tem­sil et­mek­te­dir. HABER : ERGUN KORKMAZ

F İ L İ Z K O R K M A Z