Aydın Büyükşehir Belediye Başkanı Özlem Çerçioğlu, Kurban Bayramı sebebiyle bir mesaj yayımladı.

Didim’de CHP’li gençler kongreye gidiyor
Didim’de CHP’li gençler kongreye gidiyor
İçeriği Görüntüle

Başkan Çerçioğlu mesajında şunları kaydetti:

“Halkımızı birbirine yakınlaştıran; dayanışma, kardeşlik, birlik ve beraberlik duygularını hissettiğimiz bir bayramı daha yaşamanın sevinci içindeyiz. Kurban Bayramımızı en içten duygularımla kutlar; sağlık, mutluluklar dilerim” dedi.

Kaynak: İhlas Haber Ajansı