Bayramlaşma geleneğini sürdüren Aydın Büyükşehir Belediyesi, Kurban Bayramı’nda 17 ilçedeki camilerde vatandaşlarla bayramlaştı.

Apol­lon Ta­pı­na­ğına yılın ilk on ayın­da 85 bin 730 zi­ya­ret­çi
Apol­lon Ta­pı­na­ğına yılın ilk on ayın­da 85 bin 730 zi­ya­ret­çi
İçeriği Görüntüle

Bu vesileyle tüm vatandaşların Kurban Bayramı’nı kutlayan Çerçioğlu; bayramın huzur, mutluluk ve bereket getirmesini diledi. Çerçioğlu, bayram tatilini Aydın’da geçiren vatandaşları da misafir etmekten dolayı büyük bir memnuniyet duyduklarını ifade etti.

Kaynak: İhlas Haber Ajansı