Hayatımıza giren Kovid-19 salgını sonrasında birçok alanda kısıtlama kararları alınmıştı. Alınan kararlar içerisinde ise saat 00.00’dan sonra müzik yasağı yer almıştı. Neredeyse 3 yıldır tüm Türkiye’de sürdürülen yasak, sonlandı. İlk olarak Antalya ve Muğla illerinde kaldırılan yasağın tüm ülkede kaldırıldığı duyuruldu.

BAYRAM ÖNCESİ HALK EGE ET ŞUBELERİNDE İNDİRİM
BAYRAM ÖNCESİ HALK EGE ET ŞUBELERİNDE İNDİRİM
İçeriği Görüntüle

HABER: MAHMUT ÇAKIR