21 KISIM DENTAL SARF MALZEME
AĞIZ VE DİŞ SAĞLIĞI MERKEZİ-AYDIN SAĞLIK BAKANLIĞI BAKAN YARDIMCILIKLARI

21 KISIM DENTAL SARF MALZEME mal alımı 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecek olup, teklifler sadece elektronik ortamda EKAP üzerinden alınacaktır.  İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:
İKN
:
2023/364345
1-İdarenin
a) Adı
:
AĞIZ VE DİŞ SAĞLIĞI MERKEZİ-AYDIN SAĞLIK BAKANLIĞI BAKAN YARDIMCILIKLARI
b) Adresi
:
ZEYBEK MAHALLESI İZMİR BULVARI NO: 58 09100 EFELER AYDIN MERKEZ/AYDIN
c) Telefon ve faks numarası
:
2562197690 - 2562197693
ç) İhale dokümanının görülebileceği ve e-imza kullanılarak indirilebileceği internet sayfası
:
https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/
2-İhale konusu mal alımın
a) Adı
:
21 KISIM DENTAL SARF MALZEME
b) Niteliği, türü ve miktarı
:
21 KISIM DENTAL SARF MALZEME
Ayrıntılı bilgiye EKAP’ta yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir.
c) Yapılacağı/teslim edileceği yer
:
AYDIN AĞIZ VE DİŞ SAĞLIĞI MERKEZİ
ç) Süresi/teslim tarihi
:
Malzemeler işe başlama tarihinden itibaren hastane ve kurum idarelerinin talebi doğrultusunda peyder pey teslim edilecektir. İdaremizce, yılda 6 (Altı) kereden fazla sipariş geçilmeyecektir. Malzemeler sipariş verildikten sonra 10 (On) gün içerisinde ilgili Sarf Depolarına teslim edilecektir. (Tebligat Kanunu hükümlerine göre teslim süreleri hesaplanacaktır.) Yüklenici sözleşme süresi içerisinde teslim zamanı ve şartlarına 3 (Üç) defa uymadığı ve bu aksaklık mücbir sebeplerden kaynaklanmadığı takdirde Kati Teminatı hazineye irat kaydedilir. Muayene Komisyonunca gerekli görüldüğünde Kamu Kurumlarına analiz için numune gönderilebilir. Bu durumda analiz giderleri yükleniciye aittir. Malzemeler son kullanma tarihlerinin dolmasına 3 (Üç) ay kala, idaremiz tarafından bildirildiği takdirde 15 (Onbeş) gün içerisinde, yüklenici firma tarafından uzun miadlılar ile değiştirilecektir. Malzemelerin teslim yeri ve tarihi, ilgili İdare tarafından yazılı, telefon veya faks yolu ile bildirilecektir. Teslimat muayene komisyonu üyelerine yapılacaktır. Yüklenici teslim tarihini en az 1 (bir) gün öncesinden yazılı ve/veya sözlü olarak ilgili İdareye bildirilecektir. Mesai saatleri dışında ve tatil günlerinde teslimat yapılmayacaktır ve kabul edilmeyecektir. Teslimat 08.30 ile 15.30 arası yapılacaktır. Aksi hallerde doğacak sorumluluk Yükleniciye aittir. Malzemelerin depodaki yerine kadar taşıtılması Yükleniciye aittir ve teslimat Yüklenicinin yetkili elemanlarınca yapılacaktır.
d) İşe başlama tarihi
:
Sözleşmenin imzalanmasına müteakip işe başlanacaktır.
3-İhalenin
a) İhale (son teklif verme) tarih ve saati
:
19.04.2023 - 10:00
b) İhale komisyonunun toplantı yeri (e-tekliflerin açılacağı adres)
:
AYDIN AĞIZ VE DİŞ SAĞLIĞI MERKEZİ TOPLANTI SALONU
4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İsteklilerin ihaleye katılabilmeleri için aşağıda sayılan belgeler ve yeterlik kriterleri ile fiyat dışı unsurlara ilişkin bilgileri e-teklifleri kapsamında beyan etmeleri gerekmektedir.
4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren bilgiler;
4.1.2.1. Tüzel kişilerde; isteklilerin yönetimindeki görevliler ile ilgisine göre, ortaklar ve ortaklık oranlarına (halka arz edilen hisseler hariç)/üyelerine/kurucularına ilişkin bilgiler idarece EKAP’tan alınır.
4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.
4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat bilgileri.
4.1.5 İhale konusu alımın tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.
4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
İdare tarafından ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir.
4.3. Mesleki ve teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.3.1.
4.3.1.1. Ürünlerin piyasaya arzına ilişkin belgelere ait bilgiler:
1- İstekliler ile teklif ettikleri Tıbbi Cihaz Yönetmelikleri kapsamındaki ürünlerin T.C. İlaç ve Tıbbi Cihaz Ulusal Bilgi Bankası’na (TİTUBB) ve Ürün Takip Sistemine (ÜTS) kayıtlı olması ve ÜTS ve TİTUBB’da Sağlık Bakanlığı tarafından onaylı olması gerekmektedir. Bu belgelerin bilgileri, yeterlilik bilgileri tablosunda gösterilecek ve beyan edilen bilgileri tevsik eden belgelerin sunulması talebine ilişkin bildirimden sonra idareye sunulacaktır. ÜTS ve TİTUBB kapsamı dışında olan ürünler için ise üretici firma tarafından düzenlenmiş kapsam dışı beyanı, beyan edilen bilgileri tevsik eden belgelerin sunulması talebine ilişkin bildirimden sonra idareye sunulacaktır.
2- İstekliler, T.C. İlaç ve Tıbbi Cihaz Ulusal Bilgi Bankasına üretici ve /veya ithalatçı firmaların ve bu firmaların adı altında bayiliklerinin kayıtlı olduğunu yeterlilik bilgileri tablosunda belirteceklerdir.
3- Yerli malı teklif eden istekliler, Bilim, Sanayi ve Teknoloji Bakanlığı tarafından belirlenen usul ve esaslara uygun olarak düzenlenen yerli malı belgesini yeterlilik bilgileri tablosunda sunacaklar ve beyan edilen bilgileri tevsik eden belgelerin sunulması talebine ilişkin bildirimden sonra Yerli Malı Belgelerini üzerinde hangi malzemeye ait olduğuna dair ihale sıra numarasını belirterek idareye sunacaklardır.
4.3.2. Tedarik edilecek malların numuneleri, katalogları, fotoğraflarına ilişkin bilgiler ile teknik şartnameye cevapları ve açıklamaları:
1- İhalede yapılan teklif değerlendirmesi sonucunda yeterlik belgelerinin kontrolü ve teyidinden sonra birinci ve ikinci en avantajlı teklif veren firmalardan komisyonumuz numune isteyecektir. Firmalara ekaptan yapılacak tebligattan sonra numuneler, belirtilen süre içerisinde ihale komisyonuna ulaştırılmak zorundadır.
2- Numunenin şartnameye uygunluk aşamasında denenmesi veya kullanılması halinde numune için ayrıca ücret ödenmeyecektir.
3- Teklif edilen ürünlerin teknik şartnameye uygunluğu aşamasınde ve ürün teslimleri aşamasında idare gerekli gördüğü ürünleri Test ve analiz için kamu kurum ve kuruluşlarına gönderebilecek ve herhangi bir ücret öngörülmesi durumunda ücret isteklilerce karşılanacaktır. Sözleşme imzalanmasına müteakip 1 ay içerisinde geri alınmayan numunelerden (şahit numuneler hariç) idaremiz sorumlu değildir.

5. Ekonomik açıdan en avantajlı teklif sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.
6. İhaleye sadece yerli istekliler katılabilecek olup yerli malı teklif eden yerli istekliye ihalenin tamamında % 15 (yüzde on beş) oranında fiyat avantajı uygulanacaktır.
7. İhale dokümanı EKAP üzerinden bedelsiz olarak görülebilir. Ancak, ihaleye teklif verecek olanların, e-imza kullanarak EKAP üzerinden ihale dokümanını indirmeleri zorunludur.
8. Teklifler, EKAP üzerinden elektronik ortamda hazırlandıktan sonra, e-imza ile imzalanarak, teklife ilişkin e-anahtar ile birlikte ihale tarih ve saatine kadar EKAP üzerinden gönderilecektir.
9. İstekliler tekliflerini, her bir iş kaleminin miktarı ile bu iş kalemleri için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden teklif birim fiyat şeklinde verilecektir. İhale sonucunda, üzerine ihale yapılan istekli ile birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.
10. Bu ihalede, kısmı teklif verilebilir.
11. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3’ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat vereceklerdir.
12. Bu ihalede elektronik eksiltme yapılmayacaktır.
13. Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 180 (YüzSeksen) takvim günüdür.
14.Konsorsiyum olarak ihaleye teklif verilemez.
15. Diğer hususlar:
Teklif fiyatı ihale komisyonu tarafından aşırı düşük olarak tespit edilen isteklilerden Kanunun 38 inci maddesine göre açıklama istenecektir.
#ilangovtr Basın No ILN01810715