DİDİM

TUI CO­UN­TER – PRO­FESSİONAL YIL­LIK KON­FE­RAN­SI DİDİM DE YA­PIL­DI

Bu yıl ilk kez Didim’de dü­zen­le­nen TUI Co­un­ter - Pro­fes­si­onal Yıl­lık Kon­fe­ran­sı:, 1.000’den fazla tu­rizm pro­fes­yo­ne­li­ni bir araya ge­tir­di. Ka­tı­lım­cı­lar, TUI dün­ya­sın­da­ki en yeni ürün­le­rin yanı sıra İsviç­re mer­kez­li Türk kö­ken­li Ben­to­ur gibi Tur ope­ra­tör­le­ri­nin sun­du­ğu çe­şit­li fır­sat­la­rı keş­fe­der­ken, aynı za­man­da Didim’in saklı gü­zel­lik­le­ri­ni de de­ne­yim­le­me fır­sa­tı bul­du­lar.

Et­kin­li­ğe ev sa­hip­li­ği yapan, 2014’te Didim de fa­ali­ye­te geçen, Barut Anda Oteli, üst düzey hiz­me­ti ve ka­li­te­li at­mos­fe­riy­le büyük be­ğe­ni top­la­dı – Didim için önem­li bir ka­za­nım ve böl­ge­nin lüks ve ka­li­te odak­lı bü­yü­me he­de­fi­nin güçlü bir gös­ter­ge­si oldu. Ben­to­ur Al­man­ya Genel Mü­dü­rü Son­gül Gök­tas-Ro­sa­ti, “ote­lin böl­ge­nin ge­le­ce­ği için önem­li bir yapı taşı ol­du­ğu­nu” be­lirt­ti, ancak ken­di­si “Didim’de daha fazla po­tan­si­yel ol­du­ğu­nu vur­gu­lu­yor” ve devam edi­yor: “Seç­kin mi­sa­fir­le­ri çek­mek ve mem­nun etmek için yal­nız­ca otel­ler değil, aynı za­man­da alt­ya­pı ve eğ­len­ce im­kan­la­rı­nın da ge­niş­le­til­me­si ge­re­ki­yor. Küçük bir alış­ve­riş mer­ke­zi, daha fazla yerel ca­zi­be mer­ke­zi ve Di­dim-Bod­rum fe­ri­bot se­fer­le­ri gibi daha iyi bağ­lan­tı­lar, bu­ra­da ge­çi­ri­len za­ma­nı daha dolu ve çe­şit­li hale ge­ti­re­bi­lir.”

“Didim’in bir golf sa­ha­sı­na sahip ol­ma­sı da ge­le­ce­ğe yö­ne­lik cazip bir proje ola­bi­lir” diyen Gök­tas-Ro­sa­ti, “böy­le­lik­le bölge yıl bo­yun­ca tu­riz­mi des­tek­le­ye­rek yeni hedef kit­le­le­re de hitap ede­bi­lir. Bu tür ya­tı­rım­lar­la Didim, Ege’de en çok ter­cih edi­len des­ti­nas­yon­lar­dan biri olma yo­lun­da emin adım­lar­la iler­le­ye­bi­lir” .

Bu yılki top­lan­tı­ya gös­te­ri­len yoğun ilgi, Alman pa­za­rı­nın Didim’i cazip bir des­ti­nas­yon ola­rak kabul et­me­ye hazır ol­du­ğu­nu gös­te­ri­yor. Böl­ge­de­ki üç et­kin­lik, top­lam­da 1.000’den fazla Alman tu­rizm pro­fes­yo­ne­li­ni Didim’e çe­kecek ve Didim’in ken­di­ni ta­nıt­ma­sı için de­ğer­li bir plat­form su­na­cak.

“Didim için ge­lecek ol­duk­ça par­lak” diyen Didim Ti­ca­ret Odası Mec­lis Üyesi Hik­met Atil­la “Didim, alt­ya­pı ve eğ­len­ce ya­tı­rım­la­rıy­la seç­kin se­ya­hat se­ver­ler için gözde bir tu­rizm mer­ke­zi olma yo­lun­da hızla iler­le­ye­bi­lir ve bu doğ­rul­tu­da, Ege’nin öne çıkan des­ti­nas­yon­la­rın­dan biri ha­li­ne gelme po­tan­si­ye­li­ne her zaman sahip” dedi.   HABER : MAVİDİDİM GAZETESİ