DİDİM

MYO Öğ­ren­ci­le­ri­nin TÜBİTAK 2209-A Kap­sa­mın­da­ki İki Pro­je­si­ne Des­tek

Adnan Men­de­res Üni­ver­si­te­si Didim Mes­lek Yük­se­ko­ku­lu (MYO) öğ­ren­ci­le­ri, TÜBİTAK 2209-A Üni­ver­si­te Öğ­ren­ci­le­ri Araş­tır­ma Pro­je­le­ri Des­tek­le­me Prog­ra­mı kap­sa­mın­da yü­rüt­tük­le­ri pro­je­ler­le önem­li bir ba­şa­rı­ya imza attı.

Öğ­re­tim Gö­rev­li­si Hasan Ka­ma­cı’nın aka­de­mik da­nış­man­lı­ğın­da ha­zır­la­nan iki öğ­ren­ci pro­je­si, bi­lim­sel katkı po­tan­si­ye­li ve araş­tır­ma ni­te­li­ği açı­sın­dan de­ğer­len­di­ri­le­rek des­tek al­ma­ya hak ka­zan­dı.

Aş­çı­lık Prog­ra­mı öğ­ren­ci­si Esra Can’ın
“İsti­la­cı Tür­le­rin Mut­fak­ta De­ğer­len­di­ril­me­si: Deniz Kes­ta­ne­si­nin Gast­ro­no­mik Po­tan­si­ye­li” adlı pro­je­si, sür­dü­rü­le­bi­lir gıda kay­nak­la­rı­nın araş­tı­rıl­ma­sı ve is­ti­la­cı deniz tür­le­ri­nin gast­ro­no­mi­de­ki kul­la­nım po­tan­si­ye­li­nin de­ğer­len­di­ril­me­si­ne yö­ne­lik ye­ni­lik­çi bir ça­lış­ma ola­rak dik­kat çe­ki­yor.

Se­ya­hat Hiz­met­le­ri Prog­ra­mı öğ­ren­ci­si Ber­kand Yıl­maz’ın
“Kül­tü­rel Mi­ra­sın Ge­le­ce­ğe Ak­ta­rıl­ma­sın­da Im­mer­si­ve Tek­no­lo­ji­le­rin Rolü: Efes De­ne­yim Mü­ze­si” adlı pro­je­si, di­ji­tal çağda kül­tü­rel mi­ra­sın ko­run­ma­sı ve yeni ne­sil­le­re ak­ta­rıl­ma­sı sü­re­cin­de im­mer­si­ve tek­no­lo­ji­le­rin kat­kı­sı­nı ele alı­yor.

Didim Mes­lek Yük­se­ko­ku­lu yö­ne­ti­mi ise öğ­ren­ci­le­ri ve da­nış­man aka­de­mis­yen Öğ­re­tim Gö­rev­li­si Hasan Ka­ma­cı’yı teb­rik ede­rek, ba­şa­rı­la­rı­nın de­va­mı­nı di­le­di. HABER : ELİF DİKBAŞ